Ο ρόλος του Βούππερταλ στη Βιομηχανική Επανάσταση

DSCI0721Την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014 η 6η τάξη επισκέφτηκε ως επιστέγασμα του Projekt: «Ο ρόλος του Βούππερταλ στη Βιομηχανική Επανάσταση» στα πλαίσια του μαθήματος Μελέτη Περιβάλλοντος/Γερμανική Ιστορία το Ιστορικό Κέντρο του Βούπερταλ , συνοδεία των καθηγητριών της Γερμανικής Γλώσσας κας  Μποζατζίδου και κας Απλαδά.
Η προετοιμασία των παιδιών της 6ης τάξης είχε ξεκινήσει ένα μήνα νωρίτερα μελετώντας το βιβλίο τους <<Γερμανική Ιστορία ? Από τις αρχές ως το παρόν>>, συλλέγοντας  πληροφορίες από βιβλία, ιστοσελίδες, φυλλάδια, άλμπουμ ιστορικών φωτογραφιών, κλπ.
Αφού τα μελέτησαν όλα και παρακολούθησαν και ιστορικά ντοκιμαντέρ μπόρεσαν να παρακολουθήσουν την 2ωρη ξενάγηση στο μουσείο του Έγκελς που ήταν ως επί το πλείστον στη Γερμανική γλώσσα. Επίσης συμμετείχαν ενεργά σε διάφορες δραστηριότητες που σκοπό είχαν να τους δείξουν τις συνθήκες δουλειάς και ζωής στις αρχές του 19ου και 20ου αιώνα και ειδικά των παιδιών της εποχής. Επίσης δοκίμασαν τις ικανότητες δεξιοτεχνίας αλλά και συνεργασίας πλέκοντας κορδέλες και σιρίτια σε αυθεντικές μηχανές που λειτουργούν ακόμη.  Τελικά όλη τους η δουλειά αποτυπώθηκε  στην μικρή έκθεση που ετοίμασαν για το σχολείο μας.
Μπράβο στα παιδιά!

Am Donnertag, den 6. M?rz 2014, hat die 6.Klasse als «High-Light?? ihres Projektes: «Die Rolle von Wuppertal im Industriezeitalter??, das an das Fach Sachkunde-Deutsche Geschichte ankn?pft, das Historische Zentrum von Wuppertal besucht, in Begleitung der zwei Deutschlehrerinnen Fr. Bozatzidou und Fr. Aplada .
Die Vorbereitung der Kinder der 6. Klasse hat schon einen Monat vorher begonnen, mit dem Lesen ihres Buches «Deutsche Geschichte ? Von den Anf?ngen bis zur Gegenwart??, dem Heraussuchen von Informationen aus versch. B?chern, Internetseiten, Prospekten, Alben mit historischen Fotografien usw.
Nach eingehendem Studium aller Fakten und dem Anschauen historischer Dokumentarfilme konnten sie an der 2st?ndigen F?hrung  im Engelsmuseum teilnehmen, die gr??tenteils in  deutscher Sprache stattfand. Sie  haben au?erdem  aktiv an verschiedenen Aktivit?ten teilgenommen,  die als  Ziel hatten, die Arbeits- und Lebensbedingungen in den Anf?ngen des 19. und 20. Jahrhunderts und die speziell der Kinder,  aufzuzeigen. Ebenso haben sie ihr Handwerk an authentischen Maschinen, die noch betrieben werden k?nnen versucht, indem sie selbst verschiedene Orden und Schleifen produziert haben.   Schlie?lich fand ihre ganze Arbeit Ausdruck in der kleinen Ausstellung, die sie f?r unsere Schule bereitet haben.
Bravo an die Kinder!

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive

No comments

Leave a Reply


2 − = 1